Capitolul 18

March 13, 2010 at 4:44 pm (Uncategorized)

Dupa 1 an

E.p.o.v

A trecut un an,un an fara Bella mea,un an fara ea… din cauza unei slabiciuni de moment am pierdut-o si era doar vina mea…doar a mea. Ma uram.In fiecare seara stateam pe fotoliul din coltul camerei ei,privindu-I patul si imaginandu-mi ca doarme,imaginandu-mi chipul ei angelic in timp ce dormea,incercam sa imi imaginez trupul ei micut in lumina lunii, parul eu cum statea imprastiat pe perna sa in timp ce dormea. Regretam prostia facuta….de ce a trebuit sa ma incred in Lily,de ce a trebuit sa nu am o vointa mai puternica?

M-am ridicat de pe fotoliul negru,indreptandu-ma catre pat si intinzandu—ma pe partea sa de pat,pe care dormea ea.Mi-am intins mana catre perna ei atingandu-o,imaginandu-mi ca acela este chipul ei perfect. Acest lucru imi aducea un pic de liniste in suflet,in timp ce inima mea era bucati. Inca puteam simti parfumul ei de frezii si trandafiri ravasind asternuturile,perna…. alinandu-mi toata durerea inimii mele acum impietrite.

Alice,vorbea periodic cu Bella,la urma urmei se ocupa de garderoba ei.Inca erau prietene bune. Alice ma crezuse cu greu ca de fapt in seara aceea nu se intamplase nimic pana la urma intre mine si Lily si ma sfatuia sa o caut pe Bella,sa incerc sa ii explic adevarata situatie,dar eram pierdut pentru ca pentru prima data,nu stiam cum sa procedez.

In cele din urma,am asteptat-o intr-o zi dupa ore,ea cand ma vazu ofta si isi pleca privirea in pamant ,apoi trecu pe langa mine,evitandu-mi privirea.Puteam vedea,dar mai ales puteam simti cum suferinta ei era imensa,precum a mea.Diferenta era ca ea suferea din cauza faptelor mele necugetate, iar eu sufeream datorita consecintelor acestor fapte.

In acea zi ,totul era atat de clar pentru mine,Bella probabil ma ura,voia sa uite de mine,probabil ca nici nu va mai vrea sa auda de mine.

Atat fratii mei ,ca si Rose si Alice,incercau mereu sa ma convinga sa lupt,sa lupt pentru relatia dintre mine si Bella,dar nu aveam putere. Eram constient ca nu eram sufficient de bun pentru ace linger.Ea era atat de…perfecta,unica….diferita de toate fetele pe care le intalnisem…. Voiam ca ea sa isi gaseasca pe cineva care sa o iubeasca ,sa o pretuiasca si sa o respecte pentru ceea ce e.Cel alaturi de care va fi,va fi cea mai norocoasa persoana din lume.

Timp de un an de zile nu am facut decat sa urmaresc sis a cumpar absolute toate revistele in care aparea Bella,era considerata de critici una din cele mai talentate artiste ale momentului,ca avand o voce bine lucrata si patrunzatoare…si asa era. Apucasem sa vad unele videoclipuri in care aparuse,chiar cumparasem si cele doua albume pe care le lansase.

Stateam singur acum in casa care ar fi trebuit sa fie a mea si a iei cand Emmett impreuna cu Jazz intrara pe neanuntate in casa.

“-Edward Cullen…maine fie ca vrei ,fie ca nu vei veni cu noi!” imi spuse Emmett cu un zambet larg pe fata.

“-In primul rand ,stergeti ranjetul ala prostesc de pe fata ta, si in al doilea rand vreau sa imi spui unde ai de gand sa ma duci?”

“-Emmett si Rose impreuna cu Alice, au planuit sa mergem, maine cu totii in clubul unde canta Bella.Va avea concert maine seara acolo.Un concert de aniversare a un a de cand a semnat acel contract,in acel club.Nu a uitat de unde a plecat…”

“-Nu vreau sa merg…” i-am spus,desi in adancul sufletului meu imi doream cu ardoare sa merg acolo.

“-OOooo…Ba da.Ai sa vii.Chiar de e ultimul lucru pe care il vei face.”

Stiam ca nu aveam castig de cauza in fata lui Emmett…asa ca o lasasem balta.Maine o voi vedea pe Bella…

B.p.o.v.

A trecut un an intreg,de cand l-am vazut ultima data,asteptandu-ma  in fata facultatii,dar l-am ignorant,am incercat s ail evit cat mai mult.Ma durea mult prea mult amintirea lui,ma durea mult prea mult…

“-Bella?Iarasi esti distrata?Inca o data….de la capat….Trebuie sa fie perfect.Stiu ca poti.” Vocea lui Jhonn ,managerul meu ,ma scose din amorteala. “Si te rog, incearca sii mai atenta…”

Am dat din cap aprobandu-l.

“Now he’s gone away,Only man who’s ever made me cry

Not so far away,far enough  to make me wanna die

Crying over me,is what is gonna be,

When he’s hit by the need of my love.

In timp ce incercam sa cant,amintirea sa inca vie imi aparu in mintea mea.De ce nu puteam s ail uit?De ce nu puteam?!  Il iubeam…inc ail iubeam…

“Crying he will be,when he’s dreaming of me

And decides that he needs what once was.

All the memories,follow wherever I may go.

Haunting melodies,playing in the night to let me know

Dancing along with me ,with the sun and the sea.

Only love makes what feels so sublime.

Do a dance with me,to a love fantasy,

That for one precious moment was mine”

Involuntar incepeam sa dansez pe ritmurile melodiei,insa ochii sa verzi de smarald inca se reflectau in sufletul meu,in inima mea…in amintirea mea,in toata existenta mea.

“Crying he will be,when he’s thinking of me,

And concedes,to the need to be loved,

Crying he will be,when he’s dreaming  of me

And decides that he needs what once was.

Dane along with me Mr.Sun , Mr. Sea,

Keep the feeling so strong and so tender

Do a dance with me,to a love fantasy,

Just for a one day of total surrender”

Lacrimi imi aparura in colturile ochilor….cat de multi mi doream pe de o parte sa il revad,dar stiam ca acest lucru imi va face si mai mult rau.

“-Bella?Esti in regula? Ce te supara? Poti sa imi spui…” Jhonn incerca sa ma afle motivul pentru care eram mai mult o marioneta,decat un om.

“-Cred ca da…Nu are rost sa vorbim despre asta.Crede-ma…” i-am spus incercand sa ii zambesc.

“-Cum vrei tu Bella…nu te oblig.Pe astazi cred ca am terminat.Cum te simti sa ai concert maine in clubul in care exact maine,vei implini un an de cand ai incheiat contractual,un an de cant Isabella Swan a inceput sa isi creeze un nume?” da,1 an…1 an de cand….povestea mea si a LUI s-a sfarsit….

“-E…emotionant…cred.” I-am raspuns nesigura .

“-Biletele déjà s-au vandut,va fi multa lume sa te vada….ai fost o achizitie buna pentru casa de discuri…”

Am rosit.

“-Ok…eu voi pleca acasa.Maine la 15:00 la repetitii parca,nu?” am chicotit.

“-Da frumoaso,la 15:00. Vorbim mai tarziu.“

Apoi am plecat spre casuta mea umila.Nu aveam nevoie de comfort,asa ca locuiam tot in aceeasi garsoniera micuta.Ma facea sa ma simt in siguranta.Ma faceam sa ma simt protejata.Acesta era micul meu univers,singurul care ma ascundea de paparazzi,de fani…de tot….

Imi era atat de dor de ochii sai verzi,de zambetul sau strengaresc ce imi facea inima sa o ia la galop…

M-am asezat cu chitara pe bratele mele incepand sa cant.

Another summer day

Is come and gone away

In Paris and Rome

But I wanna go home

Inceram sa imi opresc fiecare lacrima ce voia sa evadeze dar nu reuseam.

Maybe surrounded by

A million people I

Still feel all alone

I just wanna go home

Oh I miss you, you know…

Inca il doream in viata mea,dar nu puteam s ail iert.Inca voiam ca el sa fie langa mine…dupa atata timp inc ail iubeam.

And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you

Each one a line or two

I’m fine baby, how are you?;

Well I would send them but I know that it’s just not enough

My words were cold and flat

And you deserve more than that….”

Nu mai aveam putere sa mai cant…asa ca ma ghemuisem pe podeua rece,nepasandu-mi de nimic…voiam doar sa mor,atat!

***

Era ora 14 si telefonul imi suna in disperare..Era Alice.

“-Bella..in 20 de minute vin sa te iau…te duc la club,si iti arat cu ce te vei imbraca!” imi spuse repede apoi a inchis…

Avea sa fie o zi lunga…

6 Comments

  1. unsufletchinuit said,

    ieiii ..prima…cred….
    a trecut deja un 1 an….wow..cat de mult s-au schimbat amandoi…
    sper sa nu iasa scantei la intalnirea de la club…sper..again…
    spor la scris in continuare
    kiss:*:*:*:*:

  2. nikkinicol2 said,

    waw…saraca de ea…si 1 an???
    waw…si parca zici ca nu sa schinbat nimic in acest timp intre ei,la fel ea incearca sal evite…chiar daca ar da orice sal revada uneori,iar edward…e mai rau decatt bella din cate vad,cred ca din cauza ca regreta tot.
    spor la scris!!astept urmatoul!!!
    :-*

  3. anca said,

    Un an uh vb serios?
    Doamne sper sa se impace k altfel…ok nuj ce se mai poate intampla mai rau de atat dar orice e posibil
    ms k scrii acest fan fic e minunat mi-au dat lacrimile
    apropo versurile sunt scrise de tine?

  4. ank said,

    doamne si cand ma gandesc k vroiai sa renunti la el..sau sa ei o pauza….e minunat!!! il ador:d…sper sa se impace dar totusi edward ar trb sa faca cv sa ii recastige increderea bellei …sa lupte:x

  5. Marina said,

    un an plin de suferinta:(
    ma bucur ca bella are o cariera reusita 🙂
    edward in loc sa lupte pt ea sta si isi plange de mila ,incercand sa se resemneze 😦
    de abia astept sa vad reintalnirea dintre cei doi :X
    multa inspiratie:*:*:*

  6. ligydivina22 said,

    si uite ca yo aterizez ultima, ca de obicei………….
    offffffffff…………, oare cum au rezistat un an fara sa se ierte?
    wow, bravo bella pt succes………….
    alice e ca intotdeauna
    abia astept sa vad cum vor reactiona
    :*:*:*
    bye.bye

Leave a comment